fbpx

מהו טיקטוק?

מהו טיקטוק? למי הוא מיועד? ואיך הוא עובד?

מהו טיקטוק? למי הוא מיועד? ואיך הוא עובד?

אם אתם זוכרים את התקופה שבה לפלאפון שלכם עוד היו מקשים, שיחקתם בו רק סנייק, וכשרציתם לצלם משהו הייתם צריכים מכשיר נפרד שכל תפקידו הוא להיות מצלמה, אתם יודעים שהטכנולוגיה התקדמה בצעדי ענק. היום 15 דקות התהילה שם פעם מגיעים ב-15 שניות.
טיקטוק היא אפליקציית סרטונים, שאורכם לא עולה על 15 שניות. השוני העיקרי בין האפליקציה הסינית לשאר רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר הוא שבפיד של טיקטוק לא תראו רק את הסרטונים שהעלו החברים שלכם או משתמשים שאתם עוקבים אחריהם, אלא גם סתם סרטונים שהאלגוריתם של האפליקציה הניח שתאהבו לפי מה שראיתם עד כה.

כון ל-2020, כ-800 מיליון משתמשים בממוצע בחודש, 1.65 מיליארד הורדות ומיליארד צפיות ביום!
כון ל-2020, כ-800 מיליון משתמשים בממוצע בחודש, 1.65 מיליארד הורדות ומיליארד צפיות ביום!

נכון ל-2020, כ-800 מיליון משתמשים בממוצע בחודש, 1.65 מיליארד הורדות ומיליארד צפיות ביום! אז איך אתם עדיין לא שם? ואיך אתם עדיין לא יודעים איך להשתמש בפלטפורמה?
אנחנו כאן כדי להסביר את כל מה שרציתם לדעת.

טיקטוק עוקבת ומנתחת כל צעד שלנו באפליקציה ומציגה לנו תוכן דומה בפיצ'ר ה for you (בשבילך) שהוא למעשה המסך הראשי שלנו בטיקטוק שם היא מציגה לנו תכנים של אנשים שלאו דווקא בחרנו לעקוב אחריהם ומציעה לנו תכנים שיכולים לעניין אותנו. האלגוריתם של טיקטוק בוחן כל משתמש לפי כמה קטגוריות ובניהם: האם צפיתם באותו הסרטון עד הסוף? האם צפיתם באותו הסרטון יותר מפעם אחת? האם הגבתם? נתתם לייק? שיתפתם אותו? וככל שביצעתם יותר פעולות בתחום מסוים כך התוכן שיוצג שלכם יהיה מדויק יותר או במילים פשוטות יותר, טיקטוק פשוט תציג לך את מה שמסקרן אותך וסרטונים מהתחום שאהבת.

מה זה דף הפוריו?

טיקטוק מראה כל סרטון שמעלים ל- for you. ברגע שאתם מעלים את הסרטון שלכם, הוא מוצג לכמות קטנה של אנשים שהם לאו דווקא עוקבים אחריכם, וזה טוב, כי ככה יכירו אתכם, וזו בדיוק ההזדמנות לחשיפה. אותם אנשים שנחשפים לסרטונים שלכם שאינם עוקבים אחריכם כנראה דומים במשהו בהתנהלות שלהם בטיקטוק, זאת אומרת שאם הם עושים לב, משתפים, או צופים שוב ושוב בסרטון, טיקטוק מסמנת אותם כדומים לכם במשהו. זה יכול להיות תחומי עניין, העדפות ועוד פרמטרים שונים. כל חזרה כזו, רק מחזקת את הקשר שעושה הטיקטוק ביניכם לבין אלו שרואים אתכם יותר. אם אלו שראו אתכם לראשונה לא מתייחסים לסרטון שלכם, תקבלו הזדמנויות רבות נוספות.
בדף הפוריו של טיקטוק תוכלו לראות הרבה פעמים סרטונים עם הרבה לייקים וצפיות, לצד סרטונים בהם צפו מעט אנשים. משתמש חדש עם מעט עוקבים עדיין יכול להצליח להגיע לעמוד הפוריו, אם כי כנראה שלמשתמשים עם הרבה עוקבים יהיה , כאמור יתרון.

טיקטוק מראה כל סרטון שמעלים ל- for you. ברגע שאתם מעלים את הסרטון שלכם, הוא מוצג לכמות קטנה של אנשים שהם לאו דווקא עוקבים אחריכם, וזה טוב, כי ככה יכירו אתכם, וזו בדיוק ההזדמנות לחשיפה.
טיקטוק מראה כל סרטון שמעלים ל- for you. ברגע שאתם מעלים את הסרטון שלכם, הוא מוצג לכמות קטנה של אנשים שהם לאו דווקא עוקבים אחריכם, וזה טוב, כי ככה יכירו אתכם, וזו בדיוק ההזדמנות לחשיפה.

איך טיקטוק יכול לעזור לי?

כיום טיקטוק היא האפליקציה היחידה בשוק שבה כל אחד יכול להפוך למותג במהירות ובקלות רק ע"י יצירת סרטון אחד טוב. למעשה כאשר מעלים סרטון לטיקטוק באופן ציבורי הוא מוצג גם לקהילת העוקבים אשר יצרם לעצמכם וגם מוצג בפיצ'ר ה – "פוריו" לאנשים שעשויים לאהוב את התוכן שלכם. כאשר בכל פעם טיקטוק תציג את הסרטון שלכם לכמות מוגבלת של אנשים בפוריו לדוגמא: 100 אנשים אם במהלך החשיפה הראשונית שלכם בפוריו הסרטון שהעלתם קיבל מספר אינטראקציות גבוה (לייקים, תגובות, שיתופים, צפיות חוזרות) הסרטון שלכם ימשיך להיות מוצג לכמות גדולה יותר של אנשים לדוגמא בחשיפה השנייה הוא יגיע כבר ל – 300 אנשים וכך הלאה והלאה. אך זה לא תמיד עובד כך משתמשים רבים מדווחים כי טיקטוק נוהגת גם לקדם סרטונים ישנים ולהחזירם אל הפוריו ובכך החשיפה לתוכן שלנו כמשתמשים לא נעלמת אחרי ימים או שעות בודדות כמו ברשת הפייסבוק והאינסטגרם ובכך עובדת עבורנו.
הטיקטוק הפך לאחד מכלי השיווק החזקים ביותר שקיימים בימינו ויכול לקחת את העסק או המותג שלך לרמות גבוהות יותר ע"י פרסום סרטונים עקבי.

אז איך זה עובד?

אינכם זקוקים לחשבון כדי לצפות בסרטוני Tik Tok. רק במקרים בהם אתם מעוניינים להגיב על סרטון או לעשות סרטון בעצמכם יהיה עליכם להירשם לאפליקציה החינמית. מגבלת הגיל של האפליקציה היא מעל 13, למרות שאין באמת אימות מספיק חזק כדי לוודא שאכן המשתמשים הם לא מתחת לגיל המוגבל. כאשר אתם נרשמים תוכלו לבחור בתחומי עניין אשר יעזרו לאלגוריתם לקדם סרטונים מותאמים עבורכם. אם אתם מעוניינים בספורט, תרבות וכן הלאה יהיה עליכם לציין זאת כדי שהחשיפה לתכנים דומים תהיה מותאמת לכם.
תוכלו להגדיר את הפרופיל שלכם בצורה פשוטה ומהירה. אתם לא חייבים להוסיף תמונה או כל מיני נתונים אשר אפליקציות אחרות מחייבות אתכם. יש לכם שליטה מלאה בתוכן שאתם יוצרים, ניתן בקלות להרכיב סרטון, לערוך אותו ולקדם אותו. החשיפה של הסרטונים שלכם היא בהתאם לתוכן שאתם מייצרים ובהתאם לשיר רקע שבחרתם, תוכן יצירתי והאשטגים.

החשיפה של הסרטונים שלכם היא בהתאם לתוכן שאתם מייצרים ובהתאם לשיר רקע שבחרתם, תוכן יצירתי והאשטגים.
החשיפה של הסרטונים שלכם היא בהתאם לתוכן שאתם מייצרים ובהתאם לשיר רקע שבחרתם, תוכן יצירתי והאשטגים.

שימו לב, לפני שאתם מתחילים להשקיע משאבים בפלטפורמה זו, וודאו כי היא אכן רלוונטית עבור המותג\עסק שלכם. קהל היעד של האפליקציה הזו אומנם רחב אך הוא עדיין ממוקד בגילאים מסוימים (13-30) ונוסף לכך האפליקציה נפוצה במדינות מסוימות שעלולות לא להיות רלוונטיות עבורנו. לא משנה מה, תמיד טוב למתג ולשווק את העסק שלכם בכמה שיותר פלטפורמות. תפתחו משתמש בטיקטוק ותתחילו להעלות! בסוף זה יהיה שווה את הזמן שלכם.
ככל שתעלו יותר תוכן לאפליקציה כך תבינו שכאן דווקא עדיף לחשוב כמה שפחות. אתם תנסו להעלות סרטונים מצחיקים ומושקעים, תחשבו על תסריט ותנסו להעלות דברים חכמים. תנסו לעלות על גל של טרנדים שונים או האתגר שכולם מצלמים עכשיו. ובסוף גם תצלמו סתם שטויות כמו ליפסינק לאיזה שיר או סרטון על בננה. פשוט תבדקו ותראו מה עובד לכם ולעוקבים שלכם.

פוסטים אחרונים

צריכים שירותי פרסום?

מלאו את הפרטים שלכם ונדאג שמומחה בתחום יצור איתכם קשר
עלינו

מביאים לכם את כל המידע החם והרלוונטי שאתם צריכים בשביל שתצליחו בדיגיטל. ידע זה כוח, ובייחוד כשמממשים אותו. תקראו, תלמדו ותעשו כך העסק שלכם יצמח ויפרח.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבטיחים לא לשלוח לכם דברים מיותרים!