fbpx

איך לקדם את העסק באינטרנט

איך לקדם את העסק באינטרנט

אם לפני כמה שנים הייתם חושבים על שיווק באינטרנט האפשרויות שהיו עולות בפניכם היו בעיקר פרסום ממומן בגוגל ופרסום בפייסבוק. כיום זה נחשב רק לאחד מהערוצים האפשריים לשיווק באינטרנט. לאחרונה עלתה פופולריות הולכת וגוברת לשיווק פחות אגרסיבי. לקדם את העסק שלכם באינטרנט הפך לאחד הדברים היותר חשובים עבור העסק שלכם, מה שמבטיח להביא חשיפה ולקוחות חדשים שלא הייתם מוצאים בשום מקום אחר.
אותו עקרון מתאים גם למיילים טורדניים וקרים עם תוכן פרסומי בלבד, בלי שום נגיעה אישית. לעומת זאת, כשאתם מחפשים משהו בגוגל ושואלים שאלה, אתם מצפים לקבל את המענה המתאים ביותר לתשובה שלכם. אתם נותנים לגוגל לעשות עבורכם את העבודה ולשלוף מתוך האינדקס העצום שלו את התשובה שהכי מתאימה לשאלה שלכם.

אתם נותנים לגוגל לעשות עבורכם את העבודה ולשלוף מתוך האינדקס העצום שלו את התשובה שהכי מתאימה לשאלה שלכם.
אתם נותנים לגוגל לעשות עבורכם את העבודה ולשלוף מתוך האינדקס העצום שלו את התשובה שהכי מתאימה לשאלה שלכם.


רשת האינטרנט מלאה באינספור הזדמנויות להקים נכסים דיגיטליים מניבים ולתפעל מערך שיווק של עסקים קיימים, בצורה מדידה, שקופה, פשוטה ואפקטיבית.
עם זאת, הקלות הרבה שבה מתאפשרת הקמת עסק אינטרנטי מסייעת גם למתחרים שלכם לעשות זאת ביתר קלות. לכן, האתגר האמיתי שעומד בפני עסקים רבים הופך להיות הרצון לבלוט מעל המתחרים, לשפר את הנוכחות הדיגיטלית ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש (עוד על קידום במנועי חיפוש) ולהתמודד מול התחרות הגוברת על תשומת הלב של קהל היעד ברשת.
מרגע כניסתן של הרשתות החברתיות נוצרו אפיקי פרסום חדשים ואטרקטיביים לעסקים קטנים, ובמקביל פלטפורמות הפרסום במנועי החיפוש, ובראשם כמובן גוגל, החלו להציע כלים מתקדמים וחדשניים המבטיחים החזר השקעה גבוה, פילוח מדויק של קהל היעד, כלי מעקב וחשיפה ממוקדת המבטיחה לידים איכותיים.

מה המטרה העיקרית של לקדם את העסק באינטרנט?

כמו בכל שיטת שיווק או פרסום אחרת, גם בשיווק באינטרנט, המטרה היא למשוך את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים. יצירת חשיפה מאפשרת למשוך את תשומת הלב של גולשים. ברגע שהצלחתם לגרום לגולשים לשים לב אליכם, יצרתם אצלם מודעות. הם יודעים שהעסק שלכם קיים. אחרי שהם כבר מכירים אותכם, עליכם לגרום להם לאהוב אותכם. לאחר מכן תצטרכו לפתח איתם מערכת אמון. מכיוון שכל זה קורה באופן דיגיטלי, כלומר על בסיס ביקור באתר אינטרנט, אין אינטראקציה ישירה עם אותם לקוחות פוטנציאליים, ואין באתר איש מכירות שעומד ומנסה לעזור לגולשים להבין מה הם צריכים. בשונה מחנות אמיתית לדוגמא. מה שיבדיל אותך מהמתחרים שלך הוא תוכן. תוכן איכותי ומעניין שנותן ערך לגולשים שלך. כשגולשים מתחברים לתוכן שלכם אתם יכולים להציע להם להירשם לרשימת התפוצה שלכם ולקבל עדכונים שוטפים ועוד.

המטרות העיקריות של קידום באינטרנט הן:

  1. שהגולשים יקנו משהו מהאתר שלכם.
  2. שהגולשים יצטרפו לרשימת התפוצה שלכם.

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני (SEO) מתייחס לפעולות שננקטות לשפר את דירוג האתר בתוצאות האורגניות בגוגל. פעולות אלו יכולות להיות אופטימיזציה, בניית קישורים, כתיבת תוכן ושיפור חווית המשתמש באתר. מנועי חיפוש ובפרט גוגל בסופו של דבר הם פיתוח אנושי. הם למעשה אלגוריתמים שסורקים מיליוני אתרים ומעניקים להם חשיפה בהתאם לפרמטרים שהוזנו בהם מראש. בקידום אורגני תוכלו לבצע פעולות המסייעות לחשוף את האתר שלכם לחיפושים של לקוחות פוטנציאלים. קידום אורגני מתייחס לאותם דומיינים שנמצאים במנוע החיפוש של גוגל. גם לאלה שעדיין לא נמצאים שם ומעוניינים להיות שם. קידום אורגני הוא יעיל במיוחד מהרבה סיבות. אחת מהן היא לחשוף את העסק שלכם למחפשים הרלוונטיים ביותר בתחום שלכם; "לדחוף" את האתר שלכם גבוהה יותר במנועי החיפוש ובכך גם לקדם את העסק.

קידום אורגני איכותי בצם ידאג להעלות את האתר שלך במנוע החיפוש של גוגל.
קידום אורגני איכותי בצם ידאג להעלות את האתר שלך במנוע החיפוש של גוגל.


קידום אורגני איכותי בצם ידאג להעלות את האתר שלך במנוע החיפוש של גוגל. האתר מתקדם מהעמודים האחרונים שאף אחד לא נחשף אליהם, ועד לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש, תוך שמירה על המיקום בטווח הארוך וללא הגבלה של הקלקות או הופעות.

3 פרמטרים חשובים בקידום אורגני:

לקדם את העסק עם תוכן איכותי

כאשר גולש רושם בגוגל "מאמן כושר" או כל ביטוי אחר הוא מצפה לקבל מידע מסוים. מנועי חיפוש ובפרט גוגל בעלי אינטרס להציג את האתרים עם המידע הרלוונטי ביותר לגולש, המקיף ביותר לשאלת החיפוש של הגולש בגוגל. מידע שעונה על כל השאלות של הגולש מ א' עד ת'.

חווית משתמש UX

בשנים האחרונות גוגל מתייחסים יותר ויותר, לנראות האתר, לזמן השהיה באתר וליחסי המרה. זאת על מנת לקבל ביטחון באתר. הקפידו להעניק לגולשים שלכם חווית גלישה איכותית ונעימה. העיסוק באפיון חוויית משתמש מתחלק באופן כללי למרכיב מחקר, העוסק בהבנת עולם המשתמשים, צורך השוק ובמרכיב תכנון ממשקי המשתמש, הבדיקה והשיפור שלהם.

קישורים

וכמובן, לא שכחנו. היום ישנם המון כלים לקידום אורגני. כלים שתוכלו להיעזר בהם בשביל למקסם את הפוטנציאל של ה SEO שלכם וידאגו שהקידום האורגני שלכם ברמה גבוהה.

פרסום ממומן

עסק שלא משתמש בפרסום ממומן, משאיר את הבמה למתחרים. בעלי העסקים הקטנים הבינו כי אם אי אפשר למצוא את העסק שלהם בגוגל וברשת האינטרנט; הלקוחות לא מגיעים אליהם ועוברים למתחרים. יש מספר דרכים יעילות לקידום ושיווק עסקים קטנים באינטרנט. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר מבוססת על פרסום ממומן בגוגל, ובמנועי חיפוש אחרים וברשתות החברתיות.
פרסום ממומן היא שיטת שיווק לצורך חשיפת העסק שלך וגידול במכירות וחשיפה. קידום ממומן באינטרנט כולל פרסום בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב, בגוגל, במנועי חיפוש נוספים כמו בינג, יאהו ועוד. אתם בעצם מממנים פרסומת או פוסט, "מקפיצים" אותו למעלה ובוחרים את הקהל הרלוונטי לנישה שלכם. כך שבעצם כל מי שמחפש, לצורך העניין, מאמן כושר מקצועי או כל דבר הקשור לכושר בדפי המדיה שלו; הפורסומת או הפוסט שלכם יופיעו בדף הבית שלהם. אם הם באמת מעוניינים והפרסומת מושכת, לרוב הם גם יקליקו. אחוזים גדולים מהם גם ימשיכו ויקנו את המוצר או השירות שלכם בלי להסס יותר מדיי, כי הם יחשבו לעצמם: "או! זה בדיוק מה שחיפשתי!".

פרסום ממומן היא שיטת שיווק לצורך חשיפת העסק שלך וגידול במכירות וחשיפה.
פרסום ממומן היא שיטת שיווק לצורך חשיפת העסק שלך וגידול במכירות וחשיפה.


בפרסום ממומן חשוב להמשיך ולהשקיע, לא לעצור אם אתם רואים תקיעה כלשהי או האטה בתוצאות. זה תמיד ישתפר ויעלה. תמשיכו לייצר פוסטים ממומנים ותראו איך זה משתלם לכם.
חשוב לזכור כי רוב הפלטפורמות ומנועי החיפוש באינטרנט הם חינמיים, והרווח שלהם מבוסס על הכנסות מפרסום מקוון. פלטפורמות הפרסום באינטרנט נחשבות למתקדמות ולחדשניות, הן מציעות כלים רבים ועלויות הפרסום יחסית נמוכות ומתאימות גם לעסקים קטנים.

שיווק משפיענים ברשתות החברתיות

משפיענים הם דמויות בולטות ובעלות שם בתעשייה בה המותג שלכם פועל. בניגוד למה שהרבה אולי חושבים, לא מדובר בסלבריטאים. תלוי בתחום העיסוק של המותג. המשפיענים האמתיים הם הכל מהכל. מנכ”לים, בלוגרים, עיתונאים, מאפרות מקצועיות, בעלי עסקים קטנים, רקדנים, אמנים, או כל מי שנתפס כדמות סמכותית באותה הנישה. מלבד העובדה שמשפיענים הם אנשים שנתפסים כמומחים בתחום שלהם ובעלי רמת אמינות גבוהה; הם חולקים תכונה קריטית נוספת. יש להם גוף משמעותי וחזק של עוקבים ברשתות החברתיות. זהו קהל נאמן שמגלה רמת מעורבות גבוהה ומקשיב לכל מה שיש להם לומר. אז כמו שאמרנו, אחד היתרונות הבולטים והמרכזיים ביותר בשיטת שיווק המשפיענים הינו אמינות הקהל. הקהל של המשפיען כל כך אמין לו שהוא ימהר ללכת לקנות את המוצרים שאותו המשפיען ממליץ. וזה נשק חזק מאוד לעסק שלך.
אפשר לעשות עם המשפיענים האלו "קולאב" שזה בעצם שיתוף פעולה. זו דרך נהדרת לקדם את העסק שלכם. אתם בעצם שולחים להם את המוצרים שלכם בחינם או בהנחה משמעותית; והם בתמורה משווקים את המוצרים שלכם בסטורי שלהם או עם תמונה ב"פיד". אז המוצר שלכם נחשף לכל אותו קהל אוהב ואוהד שלהם. ונחשו מה? בגלל שיש לקהל היעד כבר כל כך הרבה אמון במשפיען ומה שיש לו להגיד; הם יהיו בטוחים שהמוצר שלכם מעולה ובטוח ולא יהססו לקנות.

הקהל של המשפיען כל כך אמין לו שהוא ימהר ללכת לקנות את המוצרים שאותו המשפיען ממליץ. וזה נשק חזק מאוד לעסק שלך.


לפעמים משפיעני פייסבוק ומשפיעני אינסטגרם, לא בהכרח יהיו משפיעני טיקטוק ומשפיעני יוטיוב – לכל פלטפורמה אינטרנטית קיימות הדמויות הבולטות משלה בחור בפלטפורמה המתאימה לכם בשביל לקדם את העסק שלכם בצורה הטובה והיעילה ביותר, בהתאם לסוג קהל היעד שלכם.

לפעמים משפיעני פייסבוק ומשפיעני אינסטגרם, לא בהכרח יהיו משפיעני טיקטוק ומשפיעני יוטיוב – לכל פלטפורמה אינטרנטית קיימות הדמויות הבולטות משלה בחור בפלטפורמה המתאימה לכם בשביל לקדם את העסק שלכם בצורה הטובה והיעילה ביותר, בהתאם לסוג קהל היעד שלכם.
הכנו לכם כאן כתבה מפורטת במיוחד על אחת הפלטפורמות הנהדרות האלו, ה- TikTok. כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על איך הוא עובד וכמובן – איך הוא יעזור לעסק שלכם לצמוח.

פוסטים אחרונים

צריכים שירותי פרסום?

מלאו את הפרטים שלכם ונדאג שמומחה בתחום יצור איתכם קשר
עלינו

מביאים לכם את כל המידע החם והרלוונטי שאתם צריכים בשביל שתצליחו בדיגיטל. ידע זה כוח, ובייחוד כשמממשים אותו. תקראו, תלמדו ותעשו כך העסק שלכם יצמח ויפרח.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבטיחים לא לשלוח לכם דברים מיותרים!